Onze reparatie service voor schrikdraadapparaten
U heeft een defect, wij helpen u!
Wanneer een elektronisch product, zoals een schrikdraadapparaat, niet meer goed functioneert kunt u dit eenvoudig naar ons toezenden. Wij testen of er een defect is en repareren het apparaat na overleg met u. Wanneer u een nieuw product wenst te ontvangen in plaats van de reparatie, dan maken wij u een passende aanbieding.
Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice:
- Ma - Vrij : 8:00 - 17:00 uur
- Telefoon: 0548-744190
- E-mailadres: info@agrishop.nl
Neem contact met ons op, telefonisch of per email. Wij maken een retourlabel voor u aan waarmee u kosteloos met DPD het pakket naar onze eigen serviceafdeling kunt versturen.
Wij hebben een eigen serviceafdeling waar ervaren medewerkers voor u klaar te staan om uw product te testen en te repareren. Reparatie gebeurt met originele onderdelen waardoor de garantie op de reparatie 12 maanden is.