Retourneren

Wij van Agrishop.nl proberen uw retourzending zo spoedig mogelijk te verwerken. Of het nu gaat om een retourzending voor het annuleren van de koop of een defect, onze klantenservice helpt u graag verder.

Retourzending bij annuleren van de bestelling:

Wanneer het door u bestelde product niet aan uw verwachting voldoet, kunt u dit zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling bij ons melden. Na melding dient u het product naar ons terug te sturen binnen 14 dagen en, indien mogelijk, in de originele verpakking.

Hoe werkt het retourproces in het geval u de bestelling wilt herroepen:

Retourzending bij een defect:

Hebt u een defect product ontvangen? Neem dan contact met ons op voor de aanvraag van een retourlabel. U kunt deze aanvraag doen via onze klantenservice:

U ontvangt dan van ons een retourlabel waarmee u kosteloos via DPD het pakket direct aan onze serviceafdeling in Duitsland kunt retour zenden. Voeg bij de retourzending een kopie van de factuur met uw gegevens. Wanneer het product bij onze serviceafdeling is aangekomen ontvangt u een bevestigingsmail, en wordt het product zo spoedig mogelijk gerepareerd of vervangen voor een nieuw product.

Retourzending bij transporteursleveringen:

De producten die met onze eigen transporteur / expediteur zijn geleverd, kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. U draagt de directe kosten voor het retourneren van goederen die niet als pakket verstuurd kunnen worden. Deze kosten worden geschat op maximaal €150.

Voor het bepalen van de retourkosten en de datum voor het retour halen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice: