Heeft u vragen over de status van uw zending?
Nadat uw order is verzameld en is overgedragen aan de pakketdienst, ontvangt u van uw zending een pakketnummer en de trackinglink van uw zending per e-mail. U kunt de status van uw zending hier ook checken.
Uw pakket is waarschijnlijk al onderweg naar u.
U weet uw zendingsnummer/pakketnummer niet?
Geen probleem! U kunt eenvoudig uw e-mailadres en postcode van het afleveradres invoeren.
Wij zoeken voor u de informatie die u nodig heeft.
Up-to-date informatie over leveringen, e-mails, telefoon en uw klantaccount.
De vraag voor adviesgesprekken is hoog en hierdoor zijn de wachttijden langer. Stuur a.u.b. uw vraag per email en wij zullen z.s.m. uw vraag door onze professionals laten beantwoorden.
Wanneer wordt mijn e-mail beantwoord?
Wij streven ernaar om uw e-mail binnen 1-2 werkdagen te beantwoorden.
Ik kan niemand telefonisch bereiken?
Ondanks de nieuwe collega’s in ons team, is het volume nog zo hoog dat er wachttijden kunnen ontstaan. U kunt uw vraag ook altijd per e-mail aan ons sturen: info@agrishop.nl
U kunt met ons contact opnemen via:
E-Mail: info@agrishop.nl
Informatie over leveringen kan gevonden worden in uw account bij ons: klant account
Telefoon: 0548-744190 ((Ma - Vrij : 8:00 - 17:00 uur))
Dank u voor uw begrip in deze lastige tijden voor ons allemaal!
Met vriendelijke groet,
Uw Agrishop.nl team